План

Мета: сформувати уміння і навички щодо збереження та зміцнення власного психічного здоров'я  через оволодіння  способами психічної саморегуляції і активізації особистісних ресурсів. 

Завдання:
  • ознайомити  з поняттям «психічне здоров’я», видами його порушень;
  • навчити методам саморегуляції при власних психічних проблемах;
  • навчити профілактиці та корекції порушень психічного здоров'я учнів.
План
Теоретична частина:
1. Сучасні підходи до інтерпретації поняття «психічне здоров’я».
2.  Неврози у дітей, форми їх проявів, види неврозів.
3.  Особливості роботи з невротичними дітьми.
4.  Логоневроз, як одна з форм неврозів.
5.  Невротичні педагоги як фактор невротизації учнів.
Практична частина:
1. Методи саморегуляції та можливість їх використання у роботі педагога.
2. Методи педагогічної корекції дітей з проявами невротизаціїї.

Цільова аудіторія: педагоги, психологи, батьки, адміністрація навчально-виховних закладів освіти.

Всі зібралися - поринаємо в роботу. Перехід тут!

Комментариев нет:

Отправить комментарий