
Завдання:
- ознайомити з поняттям «психічне здоров’я», видами його порушень;
- навчити методам саморегуляції при власних психічних проблемах;
- навчити профілактиці та корекції порушень психічного здоров'я учнів.
План
Теоретична частина:
1. Сучасні підходи до інтерпретації поняття «психічне здоров’я».
2. Неврози у дітей, форми їх проявів, види неврозів.
3. Особливості роботи з невротичними дітьми.
4. Логоневроз, як одна з форм неврозів.
4. Логоневроз, як одна з форм неврозів.
5. Невротичні педагоги як фактор невротизації учнів.
Практична частина:
1. Методи саморегуляції та можливість їх використання у роботі педагога.
2. Методи педагогічної корекції дітей з проявами невротизаціїї.
Цільова аудіторія: педагоги, психологи, батьки, адміністрація навчально-виховних закладів освіти.
Всі зібралися - поринаємо в роботу. Перехід тут!
Цільова аудіторія: педагоги, психологи, батьки, адміністрація навчально-виховних закладів освіти.
Всі зібралися - поринаємо в роботу. Перехід тут!
Комментариев нет:
Отправить комментарий